Wystąpił błąd w pracy systemu. Przepraszamy za utrudnienia.


Wystąpił błąd w pracy systemu. Przepraszamy za utrudnienia.


Ukryte Znaczenie | Sennik i Znaczenie Imion | Księga gości
Ustaw jako stronę główną! Dodaj do Ulubionych! Poleć znajomym! Mapa Witryny Panel Administracyjny!





     Dzisiaj jest piątek, 22 września 2017, 38 tydzień i 2091 dzień roku.

Wystąpił błąd w pracy systemu. Przepraszamy za utrudnienia.


Wystąpił błąd w pracy systemu. Przepraszamy za utrudnienia.


     Imieniny obchodzi m.in.: Tomasz, Maurycy . Życzę wszystkiego najlepszego!


Księga Gości

Przeglądaj wpisy:

Księga założona: 29.05.2005.

W chwili obecnej jest 1345 wpisów.

Wyświetlane jest po 40 wpisów.

[ Dopisz się do Księgi Gości ] [ Strona główna ]

Poprzednia1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 (15) 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 Następna

Wpis nr: 785

Komentarz:

z dnia:

23.01.2008

dlaczego w znaczeniu imion nie ma Marysia??

Imię (nick):

mary01

 

 

 


---------------

Wpis nr: 784

Komentarz:

z dnia:

23.01.2008

supico stronka 6

Imię (nick):

mary01

Adres e-mail:

www.mary09@amorki.pl

Nr Gadu-Gadu:

228218

 

 

 


---------------

Wpis nr: 783

Komentarz:

z dnia:

23.01.2008

tyyu

Imię (nick):

pawlu

Adres e-mail:

pawlu.kolo

 

 

 


---------------

Wpis nr: 782

Komentarz:

z dnia:

22.01.2008

a wiec jestem pogodna smieszna i gadatlwa dziewczyna :]

Imię (nick):

ewc

 

 

 


---------------

Wpis nr: 781

Komentarz:

z dnia:

22.01.2008

a wiec jestem pogodna smieszna i gadatlwa dziewczyna :]

Imię (nick):

ewc

 

 

 


---------------

Wpis nr: 780

Komentarz:

z dnia:

21.01.2008

nawet dobra stronka warto zobaczyc bardzo zainteresowa?o mnie znaczenie imion !!!!!!

Imię (nick):

Angelani3

 

 

 


---------------

Wpis nr: 779

Komentarz:

z dnia:

21.01.2008

.............hahahahahahahahahahahaha..............

Imię (nick):

*.*.*Izabela*.*.*

Adres e-mail:

izunia221@buziaczek.pl

Nr Gadu-Gadu:

6255348

 

 

 


---------------

Wpis nr: 778

Komentarz:

z dnia:

21.01.2008

ta stronka jest zaj****ta;-)

Imię (nick):

Grzegorz

Adres e-mail:

grzechota2212@wp.pl

Strona www:

nie mam

Nr Gadu-Gadu:

1087018

 

 

 


---------------

Wpis nr: 777

Komentarz:

z dnia:

21.01.2008

Niez?e te t?umaczenia :) Ca?a ja =) S?ysza?am nieraz, ze nie ma czego? takiego jak pech czy szcz??cie, ale zdaje si?, ze wszystko ma znaczenie. uff..fajnie tu :) wszystkich znajomych poznaj? dzieki temu znaczeniu ich imion :)

Imię (nick):

Patrycja

Adres e-mail:

patrycja1809@o2.pl

Strona www:

www.sszzansa.bloog.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 776

Komentarz:

z dnia:

21.01.2008

:):):0

Imię (nick):

marika

Adres e-mail:

kikusiaslonko@interia.pl

Strona www:

nie ma

 

 

 


---------------

Wpis nr: 775

Komentarz:

z dnia:

20.01.2008

No no stronka jest taka..dosc dosc zabawna<lol2>alleee Niejest zle:P

Imię (nick):

Sarrunia

Adres e-mail:

sara205@interia.eu

Strona www:

www.fotka.pl/profil/sarahh1/

Nr Gadu-Gadu:

6123615

 

 

 


---------------

Wpis nr: 774

Komentarz:

z dnia:

20.01.2008

Ta strona jest bardzo fajna

Imię (nick):

Magdalena

Adres e-mail:

pamela1641@wp.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 773

Komentarz:

z dnia:

20.01.2008

stronka jest w porzadku, opisy imion b.ciekawe, odmienne niz na innych stronach ! Mo?eby tak poszerzyc stronke o inne rzeczy , typu: horoskopy, anioly , zjawiska nadprzyrodzone numerologia?Pozdr!

Imię (nick):

danula

 

 

 


---------------

Wpis nr: 772

Komentarz:

z dnia:

20.01.2008

Nio fajniusia ta stronka.... Tylko mam minus.. Jest kolejn? na kt?rej nie mog? zlooka? swojego imienia:( czekam na dodanie:):) Bu?ka;*

Imię (nick):

SaRu$kA

Adres e-mail:

saruska1@wp.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 771

Komentarz:

z dnia:

18.01.2008

No po prostu jak chcesz mnie poznanc to zadzwon albo napisz cos na gadu GADU: 8801847 KOM?RKA: 511004869 LUB 507503412

Imię (nick):

martyncia^^

Strona www:

www.zzzwisienkazzz.fotka.pl

Nr Gadu-Gadu:

8801847

 

 

 


---------------

Wpis nr: 770

Komentarz:

z dnia:

18.01.2008

hahaha

Imię (nick):

Paulina

 

 

 


---------------

Wpis nr: 769

Komentarz:

z dnia:

17.01.2008

Ta... no zgodze sie z innymi. Wszystko w 100% sie zgadza. Pozdro...;]

Imię (nick):

A N K A

Adres e-mail:

hanah15@onet.eu

Nr Gadu-Gadu:

2804534

 

 

 


---------------

Wpis nr: 768

Komentarz:

z dnia:

17.01.2008

zgadzam sie w 100%

Imię (nick):

dominiczka

Adres e-mail:

www.domikosa@.o2.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 767

Komentarz:

z dnia:

17.01.2008

zgadzam sie w 100%

Imię (nick):

dominiczka

Adres e-mail:

www.domikosa@.o2.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 766

Komentarz:

z dnia:

15.01.2008

znaczenia imion sa prawdziwe

Imię (nick):

Gwiazdeczka

Adres e-mail:

pzolciak@op.pl

Nr Gadu-Gadu:

7491292

 

 

 


---------------

Wpis nr: 765

Komentarz:

z dnia:

14.01.2008

znaczenie jest w wi?kszo?ci prawid?owe. strona jest ca?kiem spoko

Imię (nick):

dorota_1989

 

 

 


---------------

Wpis nr: 764

Komentarz:

z dnia:

13.01.2008

Mam na imi? Milwia -szukam pochodzenia tego imienia

Imię (nick):

Milwia

 

 

 


---------------

Wpis nr: 763

Komentarz:

z dnia:

11.01.2008

moje znaczenie jest super a strona jest superowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imię (nick):

ernest

Adres e-mail:

erni1500@wp.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 762

Komentarz:

z dnia:

11.01.2008

ta stron jest super

Imię (nick):

sabina

Adres e-mail:

sabina1643@wp.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 761

Komentarz:

z dnia:

11.01.2008

Hej;):*** super stronka;d pozdro dla wszystkich;)

Imię (nick):

Angelusiaa939

 

 

 


---------------

Wpis nr: 760

Komentarz:

z dnia:

11.01.2008

zAJEFAJNE SA ZNACZENIA NIEKT?RYCH IMION TAKIE SMIESZNE I BARZO ZABAWNE

Imię (nick):

ANDZIA

 

 

 


---------------

Wpis nr: 759

Komentarz:

z dnia:

10.01.2008

http://ryba.pila.pl <a href="http://ryba.pila.pl/">SEX RYBA PILA</a> [url=http://ryba.pila.pl/]SEX RYBA PILA[/url]

Imię (nick):

sexrybapila

Strona www:

ryba.pila.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 758

Komentarz:

z dnia:

10.01.2008

Fajne znaczenie imion :D dok?adnie opisuje mnie :) hehe :D Pozdro : P

Imię (nick):

Ma?y

Adres e-mail:

marcinskarzyn13@o2.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 757

Komentarz:

z dnia:

10.01.2008

masz troche beznadziejne znaczenia imion wog?le sie nie zgadza jestem ?adn? i atrakcyjn? dziewczyna taki mi wszyscy muwia a tu jest napisane ?e to nudziara

Imię (nick):

eda

Adres e-mail:

www.sweeteda.@.wp.pl

Nr Gadu-Gadu:

3579675

 

 

 


---------------

Wpis nr: 756

Komentarz:

z dnia:

10.01.2008

IMIONE TE S? NAWET ZAJEFAJNE

Imię (nick):

Karolinka

Adres e-mail:

szczurek0

Strona www:

szczurek0@amorki.onet.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 755

Komentarz:

z dnia:

10.01.2008

bardzo ?mieszne s? te znaczenia imion pozdrawiam wszystkich kt?zy odwiedzaja te stronem

Imię (nick):

palolinka

Adres e-mail:

paola1995

Strona www:

paola1995.@wp.pl

Nr Gadu-Gadu:

4800694

 

 

 


---------------

Wpis nr: 754

Komentarz:

z dnia:

09.01.2008

Zajebista ta stronka .. normalnie jak tak popatrzec to nawet dobrze bylo powiedziane o moim imieniu .. mam duzy biust no i nie daje dupy (hehe) niezle to

Imię (nick):

Ostra

Adres e-mail:

wildniuniapl@yahoo.com

Strona www:

www.myspace,com/bangmeimmapolishnproud

Nr Gadu-Gadu:

2428023

 

 

 


---------------

Wpis nr: 753

Komentarz:

z dnia:

08.01.2008

Gratuluje dobrze wykonanej i ciekawej strony! Pozdrowienia dla autor?w oraz wszystkich odwiedzaj?cych.

Imię (nick):

Jolka

Adres e-mail:

security@mklsecurity.co.uk

Strona www:

www.mklsecurity.co.uk

 

 

 


---------------

Wpis nr: 752

Komentarz:

z dnia:

06.01.2008

pizdy jebane dupy korwy

Imię (nick):

fiodor

Adres e-mail:

brak

Strona www:

brak

 

 

 


---------------

Wpis nr: 751

Komentarz:

z dnia:

06.01.2008

ta stronka jest fakowa<:D>

Imię (nick):

dominika

Adres e-mail:

niunia.dominika6@wp.pl

Nr Gadu-Gadu:

7289943

 

 

 


---------------

Wpis nr: 750

Komentarz:

z dnia:

03.01.2008

spoko tylko czemu w znaczeniach imion nie ma eweliny?

Imię (nick):

ewelela

 

 

 


---------------

Wpis nr: 749

Komentarz:

z dnia:

03.01.2008

pozdrowionka :)

Imię (nick):

klaudia

Adres e-mail:

lysywwo@o2.pl

Strona www:

www.lysywwo@o2.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 748

Komentarz:

z dnia:

03.01.2008

Bardzo dobrze zrobiona stronka. Powodzenia! :)

Imię (nick):

Sylwia

Adres e-mail:

bilety_lotnicze@eprzeloty.pl

Strona www:

www.eprzeloty.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 747

Komentarz:

z dnia:

03.01.2008

Wszystko tu jest!! Czy kto? wie co to jest wealth solutions ? ciekawskich zapraszam i zach?cam do zbadania i wzbogacenia swojego s?ownika. Pozdrawiam serdecznie!

Imię (nick):

Wealth

Adres e-mail:

wealth@wealth.pl

Strona www:

http://wealth.pl

 

 

 


---------------

Wpis nr: 746

Komentarz:

z dnia:

03.01.2008

yhutr

Imię (nick):

benia ?ukaszaa

 

 

 


---------------

Poprzednia1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 (15) 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 Następna

[ Dopisz się do Księgi Gości ] [ Strona główna ]

Wystąpił błąd w pracy systemu. Przepraszamy za utrudnienia.


Wystąpił błąd w pracy systemu. Przepraszamy za utrudnienia.



suwak_up suwak_back Zgłoś Błąd!  

W Internecie www.UkryteZnaczenie.pl